Bestuur

  • Cora van Zwet-Bijl - Voorzitter
  • Dorith van Nielen - Secretaris (kdomaasdijk@outlook.com)
  • Anita Steentjes - Penningmeester (kdopenningmeester@gmail.com)
  • Riny Toussaint - Communicatie & PR
  • Jolanda v.d. Berg
  • Gabrielle v.d. Wel - Ledenadministratie (kdoleden@gmail.com)
  • Tamara Kleibergen - Ledenadministratie (kdoleden@gmail.com)


Vertrouwenscontactpersoon

  • Linda Wennekers (lindawennekers@hotmail.com)

Leiding

Gymleiding

  • Angelique Herbert - Selectie
  • Britt v.d. Ende - Turnen groep 3-5, demogroep, selectie
  • Joke Prins - Peuters & kleuters
  • Marit v.d. Lee - Turnen groep 5-8 (onder supervisie van Angelique en Britt)
  • Nienke v.d. Schee - Turnen groep 5-8 (onder supervisie van Angelique en Britt)
  • Dani Robbemond - Turnen groep 5-8 (onder supervisie van Angelique en Britt)

Conditietraining

  • Gerrie Verdonk

Pilates

  • Corine Sonneveld

Zumba

  • Eline Wennekers

Dans

  • Shannon Vlielander - Dance 9-14, Dance 14+

Assistenten

  • Fleur v.d. Ende - Selectie turnen
  • Marit v.d. Lee - Turnen groep 3-5
  • Nienke v.d. Schee - Turnen groep 3-5
  • Dani Robbemond - Turnen groep 3-5, Peuters & kleuters
  • Jill v.d. Berg - Peuters & kleuters
  • Marloes de Jong - Peuters & kleuters


Vacatures

  • We zijn per direct op zoek naar een algemeen bestuurslid, die affiniteit heeft met financiĆ«n om met de penningmeester mee te kijken en de uitbetaling aan leiding en hulpen te regelen. Dit houdt in dat je maandelijks de urenlijsten verwerkt (ongeveer 1uur per maand) en meedenkt met algemene bestuurlijke zaken waarvoor we zo'n 4x per jaar vergaderen en verder veel via e-mail communiceren en regelen.
  • We zijn per direct op zoek naar iemand die de ledenadministratie wil bijhouden. We zijn per 1 januari 2021 overgestapt naar een modern programma, waarbij nieuwe leden digitaal alle informatie zelf in het systeem kunnen zetten. Wel is het belangrijk om afmeldingen bij te houden die via e-mail binnenkomen en verder de presentielijsten die binnenkort ook digitaal bijgehouden kunnen worden door de leiding in de gaten te houden. 6x per jaar voer je een automatische incasso uit om de contributie te innen (tijdsbesteding: ongeveer 1a2 uur per maand). Het zou fijn zijn als je ook bij de bestuursvergaderingen kunt zijn, maar dit is niet noodzakelijk.

Interesse of vragen?? Neem contact op middels het contactformulier op de website!